Welke API-namen dien ik te gebruiken voor de KVK-koppeling?

Welke API-namen dien ik te gebruiken voor de KVK-koppeling?


Om de KVK gegevens te kunnen wegschrijven, dienen hiervoor uiteraard velden te worden aangemaakt op de relatie/klanten module van Zoho CRM. Bovendien dienen deze een specifieke API-naam (de naam van veld) te krijgen voor identificatie. 

Veldnaam
API-naam*
Data type/Gegevenstype



KVK-nummer
ID_No
Number/Aantal
Vestigingsnummer
Branch_number
Number/Aantal
Handelsnaam
Company
Single Line/Enkele regel
Bezoekadres (straat)
Street
Single Line/Enkele regel
Bezoekadres (postcode)
Zip_Code
Single Line/Enkele regel
Bezoekadres (plaats)
City
Single Line/Enkele regel
Hoofdvestiging
Headquarters
Single Line/Enkele regel
SBI-activiteiten
SBI_Activities
Multi Line (Small)/Multi regel (klein)
Startdatum
Start_Data
Date/Datum
Website
Website
URL
Aantal Medewerkers
Number_Of_Employees
Single Line/Enkele regel

*indien het niet mogelijk is om de API-namen aan te passen, omdat er bijvoorbeeld al andere integraties draaien, ontvangen wij dolgraag bovenstaande lijst met jullie API-namen, zodat we deze aanpassing kunnen doorvoeren in de integratie.
    • Related Articles

    • Hoe regel ik een API-sleutel voor de KvK-integratie met Zoho CRM?

      Om gebruik te kunnen maken van de Wolq KvK-integratie, dien je een zogenaamde API-key/sleutel te hebben. Nee API is in dit geval geen klein harig beest, maar staat voor Application Programming Interfaces (API’s) en deze maakt de communicatie en het ...
    • Wat is een API-sleutel?

      Een API-sleutel, afkorting voor "Application Programming Interface-sleutel," is een unieke code of token die wordt gebruikt om toegang te krijgen tot bepaalde functionaliteiten of gegevens van een online service of platform. Hier zijn enkele ...
    • Waar vind ik mijn KvK API sleutel?

      Je vind je API sleutel in de KvK Developer Portal via https://developers.kvk.nl/nl/login Nadat je ben ingelogd, ga je naar "Mijn API-keys". En vervolgens klik je op "API-key instellingen" En vervolgens vindt je hier de code Door deze met ons te ...
    • Ik krijg de melding: "Er bestaat al een account voor dit e-mailadres". Wat nu?

      Deze melding krijg je als je met dit e-mailadres al eens eerder bij Zoho bent ingelogd. Mogelijk dat je al een keer een versie van Zoho hebt getest? Bij Zoho kan je e-mailadres slecht met één organisatie gekoppeld zijn en om dit voor elkaar te ...
    • Kan ik de betaalmethode, post- of e-mailadres voor de factuur van Zoho aanpassen?

      Ja hoor. Als Zoho Super Admin klik je op deze link en log vervolgens in met Zoho-login. Nu heb je toegang tot je accountgegevens en selecteer je het onderdeel dat je wenst aan te passen. Bij "Betaalmethode updaten" zie je de bestaande methode(s) en ...