Welke API-namen dien ik te gebruiken voor de KVK-koppeling?
Om de KVK gegevens te kunnen wegschrijven, dienen hiervoor uiteraard velden te worden aangemaakt op de relatie/klanten module van Zoho CRM. Bovendien dienen deze een specifieke API-naam (de naam van veld) te krijgen voor identificatie.
Veldnaam | API-naam* | Data type/Gegevenstype |
|
|
|
KVK-nummer
| ID_No
| Number/Aantal
|
Vestigingsnummer
| Branch_number
| Number/Aantal
|
Handelsnaam
| Company
| Single Line/Enkele regel
|
Bezoekadres (straat)
| Street
| Single Line/Enkele regel
|
|
Bezoekadres (postcode) | Zip_Code | Single Line/Enkele regel |
Bezoekadres (plaats) | City | Single Line/Enkele regel |
Hoofdvestiging | Headquarters | Single Line/Enkele regel |
SBI-activiteiten | SBI_Activities | Multi Line (Small)/Multi regel (klein) |
Startdatum | Start_Data | Date/Datum |
Website | Website | URL |
Aantal Medewerkers | Number_Of_Employees | Single Line/Enkele regel |
*indien het niet mogelijk is om de API-namen aan te passen, omdat er bijvoorbeeld al andere integraties draaien, ontvangen wij dolgraag bovenstaande lijst met jullie API-namen, zodat we deze aanpassing kunnen doorvoeren in de integratie.
Related Articles
Hoe regel ik een API-sleutel voor de KvK-integratie met Zoho CRM?
Om gebruik te kunnen maken van de Wolq KvK-integratie, dien je een zogenaamde API-key/sleutel te hebben. Nee API is in dit geval geen klein harig beest, maar staat voor Application Programming Interfaces (API’s) en deze maakt de communicatie en het ...
Wat is een API-sleutel?
Een API-sleutel, afkorting voor "Application Programming Interface-sleutel," is een unieke code of token die wordt gebruikt om toegang te krijgen tot bepaalde functionaliteiten of gegevens van een online service of platform. Hier zijn enkele ...
Waar vind ik mijn KvK API sleutel?
Je vind je API sleutel in de KvK Developer Portal via https://developers.kvk.nl/nl/login Nadat je ben ingelogd, ga je naar "Mijn API-keys". En vervolgens klik je op "API-key instellingen" En vervolgens vindt je hier de code Door deze met ons te ...
Ik krijg de melding: "Er bestaat al een account voor dit e-mailadres". Wat nu?
Deze melding krijg je als je met dit e-mailadres al eens eerder bij Zoho bent ingelogd. Mogelijk dat je al een keer een versie van Zoho hebt getest? Bij Zoho kan je e-mailadres slecht met één organisatie gekoppeld zijn en om dit voor elkaar te ...
Kan ik de betaalmethode, post- of e-mailadres voor de factuur van Zoho aanpassen?
Ja hoor. Als Zoho Super Admin klik je op deze link en log vervolgens in met Zoho-login. Nu heb je toegang tot je accountgegevens en selecteer je het onderdeel dat je wenst aan te passen. Bij "Betaalmethode updaten" zie je de bestaande methode(s) en ...