Terugbetalingen Zoho abonnement

Terugbetalingen Zoho abonnement

Zoho heeft tot doel enkel oplossingen te maken waar je heel erg blij van wordt! Is dat niet het geval, wat we ons niet kunnen voorstellen, dan doen ze absoluut niet moeilijk!

Heb je een maandelijks abonnement?

Als je tijdens de eerste 30 dagen niet tevreden bent over Zoho, neem dan in eerste instantie contact met ons op. We ondersteunen je dolgraag bij het vinden van een passende oplossing. Mocht dit uiteindelijk niet lukken, zal Zoho de betaalde vergoedingen volledig retourneren en, indien gewenst, wordt je licentie omgezet naar het gratis plan (mits beschikbaar).

Heb je een jaar abonnement?

Als je tijdens de eerste 30 dagen niet tevreden bent over Zoho, neem dan in eerste instantie contact met ons op. We ondersteunen je dolgraag bij het vinden van een passende oplossing. Mocht dit niet lukken, zal Zoho de betaalde vergoedingen volledig retourneren en, indien gewenst, wordt je licentie omgezet naar het gratis plan (mits beschikbaar). Ben je na de eerste 30 dagen niet tevreden over Zoho, ook dan worden we dolgraag deelgenoot van het problemen en werken we maar wat graag mee naar een passende oplossing. Als blijkt dat Zoho het probleem met de functionaliteit niet binnen een redelijke tijdslijn op kan lossen, of geen bevredigende tijdelijke oplossing kan bieden, biedt Zoho een terugbetaling van de betaalde tegoeden voor rest van de looptijd.

Wil je je huidige abonnement aanpassen?

Als je wijzigingen wil aanbrengen in je jaarabonnement, dat is dat uiteraard helemaal prima. Er is sprake is van een "gedeeltelijke verlaging" als:
  1. Het aantal gebruikerslicenties wordt verminderen.
  2. Er sprake is van een overstap naar een lagere editie.
  3. Je eventuele add-on verwijderen, welke eerder zijn aangeschaft.
Na aanpassingen, zal Zoho het te verrekenen bedrag pro-rata basis aan je terug betalen.

    • Related Articles

    • Welke Zoho One abonnementen zijn er?

      Zoho One is op twee verschillende manieren inzetten: Op basis van flexibel gebruik. Hierbij bepaal je zelf wie binnen de organisatie gebruik maakt van Zoho. Hiervoor reken je, bij een jaarbetaling, 90 Euro/medewerker/maand af. Vind je het fijner om ...
    • Hoe zet ik mijn Zoho-maandabonnement om in een jaarabonnement?

      Het is super eenvoudig om een lopend maandabonnement om te zetten in een jaarabonnement. Laten we, voordat we direct gaan klikken, eerst kijken naar hoe de berekening/verrekening met je huidige abonnement plaats gaat vinden. Wel zo handig! Als ...
    • Hoe voeg ik mijn losse Zoho applicaties toe aan Zoho One?

      Je hebt mogelijk al één of meerdere Zoho onderdelen in gebruik, maar wil graag upgraden naar Zoho One zonder het verlies van data? Hieronder lees je welke stappen je dient te doorlopen. Dit zijn de stappen als je nog geen betaalde Zoho One licentie ...
    • Samenwerken in Zoho Projects

      Dat je met Zoho overal snel en slim kan samenwerken, dat is geen geheim en het zal dus geen verassing zijn dat ook wij intern de tools van Zoho inzetten voor het digitaliseren en transformeren van onze processen! Maar wij gaan nog een stapje verder ...
    • Wat voor ondersteuning krijg ik bij Zoho?

      Ben je gebruiker van Zoho en heb je hulp nodig of een vraag? Dan kan je hiervoor altijd terecht bij het support-team van Zoho. Met de standaard support-dekking (Classic) zit je al hartstikke goed bij Zoho, met toegang tot een tjokvolle kennisbank, ...