Wat voor ondersteuning krijg ik bij Zoho?

Wat voor ondersteuning krijg ik bij Zoho?

Ben je gebruiker van Zoho en heb je hulp nodig of een vraag? Dan kan je hiervoor altijd terecht bij het support-team van Zoho. Met de standaard support-dekking (Classic) zit je al hartstikke goed bij Zoho, met toegang tot een tjokvolle kennisbankhonderden video'shandleidingen, zelfstudies, e-books, een levendige support-community, ruime beschikbaarheid en korte reactietijden. Heb je behoefte aan 24/7 ondersteuning of kortere reactietijden? Dan biedt Zoho twee support-uitbreidingen (Premium & Enterprise). We zetten graag de mogelijkheden voor je op een rijtje:


Classic
Premium
Enterprise*





Inbegrepen
20% licentiewaarde
25% licentiewaarde




Mail




Chat
8 uur x 5 dagen
24 uur x 5 dagen
24 uur x 7 dagen




Telefonisch
8 uur x 5 dagen
24 uur x 5 dagen
24 uur x 7 dagen




Reactietijden
0-8 uur
0-3 uur
0-1 uur




Remote support
Ja
Ja
Ja




Onboarding
Nee
Ja
Ja




Configuratie
Nee
Ja
Ja




Account Manager
Nee
Nee
Ja




 *beschikbaar vanaf een minimum aantal gebruikers!

Heb je interesse in Premium of Enterprise support? Laat het ons weten en we vertellen je graag meer.

Het Zoho support-team is te benaderen per formulier (support-ticket)mail, chat of telefoon (+31-70-7007083).



    • Related Articles

    • Hoe benader ik iemand voor Zoho Support?

      Via Zoho: Met de standaard support-dekking (Classic) zit je al hartstikke goed bij Zoho, met toegang tot een tjokvolle kennisbank, honderden video's, handleidingen en zelfstudies, e-books, een levendige support-community, ruime beschikbaarheid en ...
    • Hoe stel ik een Zoho One testaccount in?

      Wat leuk dat je Zoho wil testen en we helpen je dolgraag met een korte instructie. Geen paniek, het is reuze eenvoudig en zo gepiept. Nadat je een testaccount hebt aangevraagd, ontvang je een mailtje met een link. Geen mailtje gehad? Mmmmm, kijk voor ...
    • Hoe voeg ik mijn losse Zoho applicaties toe aan Zoho One?

      Je hebt mogelijk al één of meerdere Zoho onderdelen in gebruik, maar wil graag upgraden naar Zoho One zonder het verlies van data? Hieronder lees je welke stappen je dient te doorlopen. Dit zijn de stappen als je nog geen betaalde Zoho One licentie ...
    • Betere e-mailaflevering vanuit Zoho (CRM)

      Binnen Zoho kan je op héél veel plekken in de software e-mails versturen. Denk bijvoorbeeld aan een offerte vanuit Zoho CRM, een nieuwsbrief vanuit Zoho Campaigns, een factuur vanuit Zoho Books of een afspraakbevestiging vanuit Zoho Bookings. Hierbij ...
    • Samenwerken in Zoho Projects

      Dat je met Zoho overal snel en slim kan samenwerken, dat is geen geheim en het zal dus geen verassing zijn dat ook wij intern de tools van Zoho inzetten voor het digitaliseren en transformeren van onze processen! Maar wij gaan nog een stapje verder ...