Op welke manieren kan ik mijn factuur betalen?
Bij Wolq betaal je eenvoudig met iDEAL via de betaalknop in het mailtje of de factuur
of via de Selfservice Portal
of via een bankoverschrijving.
Related Articles
Hebben jullie een portal waar ik mijn gegevens kan zien en beheren?
Yep! Op de Wolq Selfservice Portal (WSP) heb je 24/7 inzicht in heel veel informatie en kun je de meeste zaken zelf regelen. Na een klik in het menu, zie je een overzicht van de aanwezige taken, de geregistreerde tijd en eventuele opmerkingen. Bij ...
Hoe kan ik de beschikbare uren op mijn bundel zien?
De nog beschikbare uren vindt je in de Wolq Selfservice Portal (WSP). Nog geen idee wat WSP is? Klik dan hier. In de portal vindt je onderaan het menu links "Afschriften" en hier vindt je het saldo van je urenbundel. Maar ik zie hier geen uren? ...
Kan ik projectinformatie, taken en uren zien in de portal?
Jazeker! Als er sprake is van een actief project bij Wolq, zie in het menu aan de linkerzijde de knop "Projecten". Na een klik in het menu, zie je een overzicht van de aanwezige taken, de geregistreerde tijd en eventuele opmerkingen. Bij "Taken" zie ...
Kan ik de betaalmethode, post- of e-mailadres voor de factuur van Zoho aanpassen?
Ja hoor. Als Zoho Super Admin klik je op deze link en log vervolgens in met Zoho-login. Nu heb je toegang tot je accountgegevens en selecteer je het onderdeel dat je wenst aan te passen. Bij "Betaalmethode updaten" zie je de bestaande methode(s) en ...
Waar vind ik mijn KvK API sleutel?
Je vind je API sleutel in de KvK Developer Portal via https://developers.kvk.nl/nl/login Nadat je ben ingelogd, ga je naar "Mijn API-keys". En vervolgens klik je op "API-key instellingen" En vervolgens vindt je hier de code Door deze met ons te ...