Gebruikersrechten in Zoho CRM: Ontdek Rollen en Profielen

Hoe stel ik gebruikersrechten op in Zoho CRM?


In onderstaande video wordt uitgelegd hoe je rollen en profielen in Zoho CRM kunt aanmaken en beheren. Rollen bepalen de organisatiehiƫrarchie en welke data toegankelijk zijn voor gebruikers, terwijl profielen de toegang tot functies binnen CRM regelen voor verschillende gebruikersgroepen. Er wordt een voorbeeld gegeven van een organisatiestructuur en hoe rollen en profielen dit ondersteunen, inclusief opties voor datadeling en specifieke toestemmingen voor verschillende rollen.



    • Related Articles

    • Hoe zet ik mijn Zoho-maandabonnement om in een jaarabonnement?

      Het is super eenvoudig om een lopend maandabonnement om te zetten in een jaarabonnement. Laten we, voordat we direct gaan klikken, eerst kijken naar hoe de berekening/verrekening met je huidige abonnement plaats gaat vinden. Wel zo handig! Als ...
    • Hoe voeg ik mijn losse Zoho applicaties toe aan Zoho One?

      Je hebt mogelijk al één of meerdere Zoho onderdelen in gebruik, maar wil graag upgraden naar Zoho One zonder het verlies van data? Hieronder lees je welke stappen je dient te doorlopen. Dit zijn de stappen als je nog geen betaalde Zoho One licentie ...
    • Hoe stel ik een Zoho One testaccount in?

      Wat leuk dat je Zoho wil testen en we helpen je dolgraag met een korte instructie. Geen paniek, het is reuze eenvoudig en zo gepiept. Nadat je een testaccount hebt aangevraagd, ontvang je een mailtje met een link. Geen mailtje gehad? Mmmmm, kijk voor ...
    • Betere e-mailaflevering vanuit Zoho (CRM)

      Binnen Zoho kan je op héél veel plekken in de software e-mails versturen. Denk bijvoorbeeld aan een offerte vanuit Zoho CRM, een nieuwsbrief vanuit Zoho Campaigns, een factuur vanuit Zoho Books of een afspraakbevestiging vanuit Zoho Bookings. Hierbij ...
    • Hoe tag ik Wolq als Zoho Partner?

      Om Wolq als je partner te taggen, volg je deze stappen: Log in op je Zoho-account via deze link. Eenmal ingelogd, klik rechtsboven in het scherm op "De gegevens van uw store" Selecteer vervolgens "Tag uw partner" het het menu. Selecteer alle Zoho ...